La teoria de l’ascensor

elevator

Us hi haureu fixat, a gairebé tots els nens els hi encanta pitjar els botons a l’ascensor. No crec pas que sigui només un altre dels centenars de misteris absurds que envolten la infància, al contrari. De fet, crec que en aquest món hi ha dos tipus de persones, els que, quan eren petits, frisaven per pitjar els botons de l’ascensor i els que els hi importava una puta merda. Jo era dels segons. Estic segur que això ha marcat la resta de la meva vida. O sigui, ja de petit m’agradava que em fessin les coses. D’ascensoristes que en fessin els altres. De petit ja era un home amb classe. Us imagineu els petits Donald Trump o Warren Buffet demanant ser enlairats per les seves respectives mares per pitjar el botó?! Oi que no? Doncs això. Feu memòria, a vosaltres us agradava pitjar el botó de l’ascensor? Doncs ja sabeu que en podeu esperar de la vida.

Deixa un comentari

